Milovanović, Svetislav and Lukinović, Mario and Baltezarević, Radoslav (2018) Lični brend i integrisano marketing komuniciranje. Megatrend revija : međunarodni časopis za primenjenu ekonomiju, 15 (1). pp. 177-186. ISSN 1820-3159
Text
1820-31591801177M.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (209kB) |
Official URL: https://megatrend.edu.rs/wp-content/uploads/2018/0...
Abstract
Lični brend, odnosno brendiranje ljudi je relativno nov koncept u oblasti brendiranja. Prepoznatljiv i pozitivan imidž određenog ličnog brenda može predstavljati značajnu polugu uspešnog pozicioniranja novog proizvoda na tržištu. Cilj ovog rada je da opiše kako se gradi i razvija lični brend, kako se održava i kako funkcioniše u integralnom marketing komuniciranju.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | COBISS.SR-ID 517978044 |
Uncontrolled Keywords: | brend; lično brendiranje; integrisane marketing komunikacije |
Subjects: | Law (General) |
Depositing User: | Mr Stanko Kovačić |
Date Deposited: | 20 Dec 2023 13:18 |
Last Modified: | 27 Dec 2023 16:36 |
URI: | http://repozitorijum.pravnifakultet.edu.rs/id/eprint/717 |
Actions (login required)
View Item |