Lični brend i integrisano marketing komuniciranje

Milovanović, Svetislav and Lukinović, Mario and Baltezarević, Radoslav (2018) Lični brend i integrisano marketing komuniciranje. Megatrend revija : međunarodni časopis za primenjenu ekonomiju, 15 (1). pp. 177-186. ISSN 1820-3159

[img] Text
1820-31591801177M.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (209kB)
Official URL: https://megatrend.edu.rs/wp-content/uploads/2018/0...

Abstract

Lični brend, odnosno brendiranje ljudi je relativno nov koncept u oblasti brendiranja. Prepoznatljiv i pozitivan imidž određenog ličnog brenda može predstavljati značajnu polugu uspešnog pozicioniranja novog proizvoda na tržištu. Cilj ovog rada je da opiše kako se gradi i razvija lični brend, kako se održava i kako funkcioniše u integralnom marketing komuniciranju.

Item Type: Article
Additional Information: COBISS.SR-ID 517978044
Uncontrolled Keywords: brend; lično brendiranje; integrisane marketing komunikacije
Subjects: Law (General)
Depositing User: Mr Stanko Kovačić
Date Deposited: 20 Dec 2023 13:18
Last Modified: 27 Dec 2023 16:36
URI: http://repozitorijum.pravnifakultet.edu.rs/id/eprint/717

Actions (login required)

View Item View Item