Arsić, Jelena and Jerinić, Jelena (2018) Упоредноправна анализа правног оквира за спровођење начела инклузивног образовања и васпитања у Републици Србији и државама чији образовни системи почивају на начелу социјалне и образовне инклузије. In: Зборник стручних анализа правних аката у области људских права. Кућа људских права, Београд, pp. 116-135. ISBN 978-86-900623-0-0
Text
prof. dr Jelena Jerinic doc. dr Jelena Arsic Inkluzivno obrazovanje i vaspitanje - uporedna analiza.doc - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (253kB) |
Abstract
Анализа садржи приказ релевантних прописа Републике Србије који уређују инклузивно образовање, пре свега, на нивоу предшколског, основног и средњег образовања, као и главних међународних докумената који постављају стандарде у овој области. Одредбе домаћих закона и подзаконских аката којима је уређена посебна подршка одређеним категоријама деце и ученика у Србији анализиране су како са становишта ратификованих међународних конвенција и општеприхваћених стандарда, тако и у погледу њихове међусобне усклађености. Имајући у виду неке од идентификованих недостатака домаћег правног оквира, анализа садржи и приказ одређених решења одабраних европских земаља која би могла да послуже као примери добре праксе за евентуалне измене и допуне важећих закона и подзаконских аката.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Additional Information: | COBISS.SR-ID 517980604 |
Uncontrolled Keywords: | Inkluzivno obrazovanje, Pravo na obrazovanje, Osobe sa posebnim potrebama, Inkluzija |
Subjects: | Civil Law - General Human and Minority Rights Education |
Depositing User: | Mr Stanko Kovačić |
Date Deposited: | 08 Nov 2023 16:10 |
Last Modified: | 24 Jan 2024 15:59 |
URI: | http://repozitorijum.pravnifakultet.edu.rs/id/eprint/38 |
Actions (login required)
View Item |